widget
شناسه محصول: 00106054

هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM

Wired gaming headphones MOXOM MX-EP35 GM
برند: MOXOM

✔️ رنگ : مشکی
✔️ مناسب برای PS4 – XBOX1 – XBOX 360 -Mobile – PC- LAPTOP …..
✔️ اتصال با سیم از طریق رابط جک 3.5 میلی متری صدا و USB
✔️ دارای کابل به طول 220 سانتی متر با روکش الیاف به هم بافته شده
✔️ دارای چراغ LED رنگارنگ
✔️ درایو های با قطر 50 میلی متر با صدای 3D و استریو
✔️ قطر میکروفون : 6.0mm
✔️ دارای میکروفون HD با قابلیت Noise Cancelling
✔️ دارای میکروفون متصل به بدنه با انعطاف پذیری بالا
✔️ شدت جریان: 300mA
✔️ حساسیت : 102 دسی‌بل
✔️ محدوده فرکانسی : 20Hz – 20KHz
✔️ آمپدانس : 32 اهم

✔️وزن محصول با جعبه: 450 گرم

✔️ابعاد جعبه: 220*100*190 میلی متر

✔️ اقلام همراه: کابل تبدیل 1 به 2 صدا به طول 20 سانتی متر + برچسب مخصوص بازی

مهلت تست 60 روزه از بازار جانبی

فروش فقط برای همکاران باز است
قیمت و موجودی کالاها بروز می باشد.
ناموجود

توضیحات

نقد و بررسی هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM

هدفون و هدست هایی که برای گیمرها تهیه و به بازار عرضه می شوند عموماً باید از کیفیت ویژه ای برخوردار باشند تا بتوان از آن ها در زمان های طولانی استفاده کرد و آنقدر استانداردهای ارگونومیک را خوب رعایت کرده باشند که کمترین درد ناشی از استفاده زیاد را در آن ها شاهد باشیم.

گیمرهای عزیز احتمالاً از شنیدن مشخصات این محصول شگفت زده خواهند شد زیرا این کالا یکی از هدفون های گیمینگ ارزان قیمتی است که با توجه به قابلیت هایش از به صرفه ترین انتخاب ها محسوب می شود.

پس اجازه دهید بدون کوچکترین معطلی به نقد و بررسی دقیق هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM بپردازیم و تمامی نقاط قوت و جذابیت های آن را جز به جز برای شما بیان کنیم.

فقط قبل از مرور تمامی قابلیت های این هدفون گیمینگ لازم است بدانید که شما می توانید محصولات زیادی را در بین کالاهای گیمینگ پیدا کنید که بسته به نیاز شما می تواند بین دو دسته هدفون بی سیم و هدفون باسیم باشد اما در نهایت توصیه بازار جانبی به گیمرها استفاده از هدفون های باسیم است.

هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM
ویژگی های هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM

مشخصات ظاهری

اول از همه چیزی که هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM را جذاب کرده است، میکروفون انعطاف پذیر آن است که می توان فاصله این میکروفون را از دهان تنظیم کرده و آن را به صورت بالا و پایین نیز جابه جا کرد که این قابلیت ویژه در هر هدفونی دیده نمی شود.

همچنین چراغ ال ای دی این محصول نیز یکی دیگر از جذابیت های آن به شمار می رود که شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ آن را تغییر دهید و از یک سفر رویایی در دنیای بازی لذت ببرید و با این وسیله به هیجان آن بیافزایید.

هد ساخته شده برای  این هدست باسیم گیمینگ به شکلی طراحی شده است که یک بخش آن فلزی می باشد و وظیفه نگهداری گوشی های آن و تنظیم ارتفاعشان را دارد و بخش دیگر به صورت چرم مصنوعی و بسیار نرم و راحت است تا روی سر شما قرار بگیرد و از دردهای احتمالی به دلیل استفاده طولانی مدت هدفون بکاهد.

در ضمن، گوشی های گرد محصول Wired gaming headphones MOXOM MX-EP35 GM از فومی بسیار مرغوب تهیه شده است و در زمان استفاده روی گوش شما را به طور کامل پوشش خواهد داد که این مسئله راحتی آن را دو چندان کرده می کند.

رنگ بندی

این محصول تک رنگ مشکی می باشد و سازندگان آن با توجه به استقبال گیمرها از این رنگ، آن را بدین صورت طراحی و تولید کرده اند و برای جذابیت بیشتر و امکان ایجاد تنوع، قابلیت تغییر رنگ در ال ای دی را برای آن تعبیه کرده اند.

مناسب برای

نمی توان این هدفون باسیم را فقط برای دستگاه خاصی قابل استفاده معرفی کرد، این هدفون قابلیت استفاده برای انواع دستگاه های گیم و پخش کننده های موسیقی و… را دارد و شما می توانید از آن برای اتصال به موبایل، تبلت، تلویزیون، ایکس باکس، پلی استیشن، کامپیوتر و.. استفاده کنید.

 

مشخصات بلندگو ها

بلندگوهایی که برای هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM استفاده شده اند از درایوهای 50 میلی متری تشکیل شده است که صدایی سه بعدی و استریو را برای شما فراهم می آورد.

بنابراین با توجه به موارد گفته شده و محدوده فرکانسی 20 گیگاهرتز و حساسیت 102 دسی بل که حساسیت بالا و قابل توجهی نیز می باشد، شما می توانید از صوت بازی های خود نهایت لذت را ببرید و هیجان انواع شوک های داخل بازی را بسیار ملموس دریافت کنید.

توجه داشته باشید شدت جریان صدای خروجی این هدفون 300 میلی آمپر است که بر این اساس شما می توانید میزان صدای دریافتی خود را درک کرده و در انتخاب هوشمندانه تر عمل کنید.

هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM
هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM
هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM

مشخصات میکروفون

میکروفون به کار رفته برای ساخت این هدفون باسیم به بدنه آن متصل است و قابلیت جدا شدن ندارد، دقیقاً به همین دلیل نیز می توان این میکروفون را بدون قطعی و نوسان و بسیار استیبل تر از سایر میکروفون ها دانست.

همچنین این دستگاه مجهز به نویز کنسلینگ میکروفون است که باعث می شود صداهای محیط تا حد بسیار زیادی در زمان مکالمه، حذف شود و نزدیک ترین صدا ها به این هدفون انتقال یابد و صدای اضافه کم شود.

لازم به ذکر است که قطر میکروفون HD به کار رفته در هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM شصت میلیمتری به صورت انعطاف پذیر برای جابه جایی و تنظیم می باشد.

 

آمپدانس

چنانچه می دانید، فاکتور امپدانس یکی از مهمترین فاکتورها در شناخت یک هدفون مناسب است. هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM با امپدانس 32 اهم یکی از هدفون های خانگی است و برای افرادی استفاده می شود که اکثراً در سکون هستند و تحرک آن ها کمتر از مثلاً یک ورزشکار است.

بنابراین با توجه به میزان امپدانس این هدفون باسیم می توان آن را یکی از محصولات گیمینگ بسیار مناسب دانست که طی نشستن های طولانی مدت برای شما صدایی شفاف را فراهم می آورد.

 

روش های اتصال

شما می توانید از هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM به صورت کابلی استفاده کرده و آن را به سادگی از طریق سیم محبوب جک 3.5 میلیمتری صدا به دستگاه پخش کننده مورد نظر متصل نمایید.

همچنین در صورت نیاز به روشن کردن چراغ LED و دسترسی به کنترلرهای آن نیز می توانید با متصل نمودن کابل USB به سیستم مورد نظر خود از این قابلیت به خوبی استفاده کنید.

 

طول کابل

طول کابل در نظر گرفته شده برای این هدفون باسیم، 220 سانتی متر است و این کابل به وسیله روکش الیاف که به دور آن تنیده، مقاوم سازی شده است.

 

اقلام همراه

در جعبه محصول فوق و در کنار هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM دو کالای دیگر نیز وجود دارد که یکی از آن ها، کابل تبدیل 1 به 2 به طول 20 سانتی متر می باشد که به شما کمک می کند تا هدفون خود را به سادگی به تمامی دستگاه ها متصل نمایید.

و مورد دوم درون جعبه فوق، برچسب مخصوص بازی است که برای گیمرها جذابیت زیادی دارد و می توان آن را یک اشانتیون از تولید کننده این کالا تلقی کرد.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM
هدفون گیمینگ سیم دار MOXOM MX-EP35 GM
ناموجود
- +