widget
شناسه محصول: 00204008

هولدر گیره ایی Soft Tube

Soft Tube Clamp Holder

✔️ گیره بزرگ با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه

✔️ قابلیت نصب روی شیشه ماشین

فروش فقط برای همکاران باز است
قیمت و موجودی کالاها بروز می باشد.
ناموجود

توضیحات

نقد و بررسی هولدر گیره ایی Soft Tube

نیاز رانندگان مختلف و تاکسی های اینترنتی به هولدرهای گوناگون

با توجه به این مسئله که امروزه تاکسی های اینترنتی از جمله اسنپ و تپسی و… بیشتر شده اند؛ نیاز هر یک از رانندگان تاکسی های آنلاین و سایر رانندگانی که نیاز مبرمی به هولدرها دارند؛ روز به روز بیشتر نمود می یابد.

از این رو هر یک از آن ها می توانند با خرید هولدر گیره ایی Soft Tube نیاز خود را در این زمینه برطرف سازند. این نوع از هولدرها یا پایه های نگهدارنده به راحتی قابلیت نصب روی شیشه جلوی ماشین های سبک و سنگین مختلف، داشبورد انواع اتومبیل و… را دارند.

به همین جهت می توان به خوبی از آن ها داخل هر یک از تاکسی های اینترنتی و سایر ماشین های دیگر استفاده نمود.

هولدر گیره ایی Soft Tube قابلیت های خاص و منحصر به فرد خود را دارد که در ادامه بیشتر در خصوص آن ها توضیحاتی داده خواهد شد تا به شناخت بهتری نسبت به این هولدرها و ویژگی های آن ها حاصل گردد.

پس با ما تا پایان همراه باشید تا مشکل نگه داشتن گوشی موبایل خود را در داخل اتومبیل خویش به وسیله این محصول بی نظیر برطرف سازید.

هولدر گیره ایی Soft Tube

آشنایی با هولدر گیره ایی Soft Tube و کاربرد منحصر به فرد خاص خود

هولدر گیره ایی Soft Tube به عنوان نگهدارنده گوشی موبایل به شمار می آید که در اتومبیل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

به این دسته از هولدرها، گیره ای اطلاق می گردد. چرا که گیره هایی در این محصول وجود دارند که با توجه به همان گیره های اندازه عرض گوشی موبایل است که می توان به راحتی هر دو طرف گوشی موبایل را نگه داشت.

گیره های این هولدر یا پایه نگهدارنده گوشی موبایل بسیار بزرگ بوده تا بتوان به وسیله آن هر یک از برندهای موبایل را نگهداری کرد.

ضمن اینکه قابلیت چرخش 360 درجه ای در این نوع از هولدرها امکان پذیر می باشد تا شما بتوانید تلفن همراه خود را به هر زاویه ای که تمایل دارید؛ به راحتی بچرخانید.

در خصوص پایه های این هولدر نیز بهتر است یادآور گردد که با توجه به وجود بادکش های لاستیکی پایه ای نگهدارنده هولدر گیره ایی Soft Tube به راحتی می توان آن ها را روی داشبورد و شیشه جلوی اتومبیل نگهداری کرد.

بنابراین کاربرد عمده هولدر گیره ایی Soft Tube نگهداشتن انواع تلفن همراه در برندهای مختلف در اتومبیل می باشد. به همین جهت است که تولید انبوه آن ها با کیفیت بسیار بالا فراهم آمده است تا هر یک از تاکسی دارها بتوانند به خوبی از وسیله مورد نظر استفاده بهینه ای ببرند.

هولدر گیره ایی Soft Tube

عمده ترین ویژگی ها و قابلیت های هولدر گیره ایی Soft Tube

علاوه بر مواردی که در خصوص هولدر گیره ایی Soft Tube گفته شد؛ این محصول ویژه دارای قابلیت های خاص و منحصر به فرد دیگری نیز می باشد که به شرح زیر می باشد:

  • سهولت در استفاده از آن ها برای کلیه رانندگان
  • کیفیت و ساختار بالا و منحصر به فرد تولید با طراحی ایده آل و مناسب
  • امکان نصب آسان روی شیشه و داشبورد اتومبیل
  • جلوگیری از هر گونه آسیب به دستگاه با استفاده از گیره های بالایی و پایینی با کیفیت
  • طراحی زیبا و خاص
  • وزن سبک و عدم اشغال حجم زیاد داخل خودروی شما
  • مناسب برای کلیه برندها
  • امکان استفاده به صورت افقی و عمودی

وجود این ویژگی ها از هولدر گیره ایی Soft Tube یک محصول خاص ساخته است.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

هولدر گیره ایی Soft Tube
هولدر گیره ایی Soft Tube
ناموجود
- +