سلام و عرض ادب خدمت همکاران گرامی با توجه به اینکه رضایت شما همکاران عزیز مهمترین اولویت فروشگاه بازارجانبی می باشد و مهمترین امر در کمک به این موضوع ارائه خدمات پس از فروش مناسب از طرف فروشگاه به شما همکاران محترم میباشد به همین دلیل از شما عزیزان درخواست میکنیم جهت دریافت خدمات پس از فروش مناسب به شرایط زیر دقت کنید و به ما کمک کنید که بتوانیم وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهیم.

نکته ها:

 

  • لازم به ذکر است گارانتی محصولات با توجه به برند و شرکت گارانتی کننده از ۳۰ روز مهلت تست تا گارانتی مادام العمر متفاوت است. البته درصد بسیار ناچیزی ازکالاهای فروشگاه بازارجانبی بدون گارانتی میباشد که آن هم بر خلاف میل باطنی و به ناچار جهت کامل بودن محصولات مجبور به موجود کردن این کالاها میشویم.
  • منظور از مهلت تست زمانی است که هنگام ارائه کالا به مشتری خود متوجه خرابی کالا می شوید و یا قبل از اقدام به فروش کالا آن را تست کرده و بعد برای فروش میگذارید.
شرایط گارانتی فروشگاه بازارجانبی
1.لطفاً قبل از هر اقدامی با پشتیبانی بازارجانبی تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه خودداری کنید.

 

 

2.اطمینان حاصل فرمایید که کالا را از فروشگاه بازارجانبی خریداری کرده باشید چون گاهی مشاهده شده اجناسی جهت گارانتی ارسال میشوندکه جزو کالاهای فروشگاه ما نبوده است.

 

3.لازم به ذکر است به علت مشکلات انبارداری،کالای برگشتی از حساب کسر نخواهد شد و فقط کالای جایگزین به جای کالای خراب تحویل داده خواهد شد.

 

4.کالا باید در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته ‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

 

5.از نوشتن یا  برچسب  قیمت و … روی جعبه محصولات اکیدا خودداری کنید،  ظاهرکالای مورد نظر باید سالم و بدون شکستگی خط و خش و جعبه آن کاملا  سالم  باشد در غیر اینصورت امکان استفاده از ضمانت بازگشت از بین خواهد رفت.

 

6.مشکل کالا حتما همراه با تاریخ و شماره فاکتور خریداری شده بر روی کاغذ نوشته شود و به کالا چسبانده شود ،همچنین دقیقا مشکل کالا را توضیح دهید چون اکثر شرکت ها از پذیرفتن کالاهایی که مشکل آن مشخص نباشد خودداری میکنند.

 

7.جهت دریافت خدمات گارانتی رم وفلش باید مستقیم برای شرکت گارانتی کننده ارسال شود ولی فروشگاه بازارجانبی برای رفاه حال همکاران شهرهای دیگر شرایطی فراهم کرده که همکاران میتوانند کالای مورد اشاره را برای ما ارسال کرده تا از طرف فروشگاه بازارجانبی برای گارانتی ارسال شود.لازم بذکر است که در مورد “پذیرش ، تعمیر ، تعویض ، عدم پذیرش کالا”شرکت گارانتی کننده تصمیم گیرنده است و فروشگاه بازارجانبی هیچ گونه نقشی ندارد.

 

8.نهایتا تا سه ماه بعد از ارسال کالای گارانتی جهت دریافت گارانتی اقدام کنید در غیر این صورت پس از سه ماه فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالای گارانتی ندارد، نگذارید کالا مدت زیادی در دفتر گارانتی بماند اکثر گارانتی ها پس از سه هفته آماده تحویل میباشند. همچنین همکارانی که بصورت غیرحضوری (پست ،پیک ،باربری و…)گارانتی ارسال می کنند فقط کافی است در سفارش بعدی یادآوری کنند تا اجناسی که برای گارانتی ارسال کرده اند همراه با سفارش جدید بصورت رایگان برایشان ارسال شود همچنین ارسال گارانتی به صورت جداگانه برای این عزیزان امکان پذیر است.

 

9.هزینه ارسال و دریافت گارانتی به عهده مشتری می باشد به همین خاطر از شما عزیزان خواهشمندیم جهت جلوگیری از بروز مشکل در تحویل گرفتن کالا ارسالی  شما حتما هزینه ارسال کالا هنگام تحویل کالا به (پست ، باربری ، تیپاکس و…) پرداخت شود زیرا

10.بسته هایی که از فروشگاه درخواست هزینه کرایه میکنند تحویل گرفته نمیشوند و برگشت میخورند.

 

11.پیشنهاد ما برای ارسال گارانتی پست پیشتاز و تیپاکس میباشد

 

 

توجه:
  • کالاهای شامل گارانتی و مدت زمان آن در قسمت توضیحات هر کالا قابل مشاهده می باشد.
    قبل از ارسال کالا حتما کالا توسط خودتان تست شود و فقط به گفته مشتری اکتفا نکنید. بیش از ۶۰ درصد از گارانتی های ارسالی فقط چون مشتری با طرز کار آن کالا آشنا نبوده و نتوانسته استفاده کند به اشتباه جهت گارانتی ارسال میشود ، در صورتی که کالا کاملا سالم و بدون مشکل بوده است.
  • در صورتی که گارانتی برندی برایتان نامشخص است حتما قبل از سفارش محصول از آن برند با بخش گارانتی تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم در مورد گارانتی را دریافت کنید.
  • از ارسال کالاهایی که مهلت تست آنها به پایان رسیده است خودداری فرمایید!
  • بسته خود را به آدرس آدرس : تهران _ خیابان جمهوری _ خیابان رازی _ بن بست تیمساری _ پلاک 1 _ واحد 3 و کد پستی 1134833911 ارسال کنید.

 

با تشکر فراوان فروشگاه  بازار جانبی